Jump to content
  • 0

Conectare usb KORG pa600 & Cubase

Question

Daniel, e normal ca sunetele vin din clapa si nu din calculator, asta stiu, dar nu inteleg de ce nu aud in boxe, in timp ce pc-ul e conectat la statie? Daca ma duc la output routing si selectez KORG pa600 1 keyboard, imi reda midi-ul in boxele de la clapa, daca selectez Microsoft GS Wavetable, imi reda in statie, adica out din pc, daca selectez KORG pa900 nu se mai aude nimic, nu ar trebui sa aud midi-ul, in statie, cu sau fara sunetele din clapa? Imi cer scuze daca am gresit in a ma exprima sau daca nu am urmat toti pasii pentru aceasta conectare! Tocmai de aceea te intreb, ca nu, si in plus, sunt incepator in materie de cubase!

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Daniel! sa inteleg ca imi trebuiesc patru cabluri? adica si pentri audio in? ok, dar nu stiu ce inseamna audiocard. Te rog Frumos, sa ma lamuresti si pe mine. Multumesc!

• 0

OK! uite despre ce e vorba!

Tu ai in clapa Pa600 interfata midi incorporata,asta te ajuta sa conectezi clapa si sa o transformi intr-un controller midi ca si claviatura!

Ca sa auzi ce canti,mai ai nevoie si de audiocard,adica placa de sunet in romaneste!

Acest audiocard te ajuta sa inregistrezi si sa redai(play)sunetele din clapa pe fiecare track individual sau la pachet!

Computerul este doar locul unde faci acest proces,iar in computer ai nevoie de o masa de lucru sau MAIN SOFTWARE(in engleza)in cazul tau CUBASE5 in care faci totul si din care controlezi totul inclusiv clapa!

Exemplu; Tu conectezi clapa printr-un cablu USB(de imprimanta) pentru a inregistra midi in Cubase,iar ca sa auzi iti trebuie inca doua cabluri JACK la iesirile din clapa,iar la intrarile din Audiocard,depinde de la model la medel...

Sper ca ai inteles cat de cat...

Edited by Daniel Andronescu
  • 0