Sari la conținut
valer

Styl codrenesc

Recommended Posts

Bună.Sunt din zona de nv a tarii,începător,posesorul unui supeb aranjor pa300,achiziționat de la mag.Rubato si mă interesează stiluri de muzică din zona mea,codru;someș,(e foarte adevarat ca setul existent AD sună super),iar cum am zis ca sunt începător,mi-ar prinde bine si un manual în lb.romana pt.aceasta clapa sau măcar ceva mai propiat de la eventual alta versiune.Cu respect.

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Valer! Stylurile de Ardeal lipsesc cu desavirsire din toate seturile pt. ca nu au fost puse la liber/gratis niciodata pe internet. Asta spune multe. Incearca pe la alti clapari care le au si daca vor sa ti le dea.

Partajează acest post

Link spre post

Da,interesant... Multumesc de răspuns Bravu! Parca ar mai mare zgarcenia prin Ardeal...

Partajează acest post

Link spre post

Multumesc Dima.Da de ce nu se poate descărca si oare merge pe pa300?

Editat de valer

Partajează acest post

Link spre post

Pentru a descărca trebuie să devii membru donator. Style-urile merg și la pa300.

Editat de Dănuţ Dima

Partajează acest post

Link spre post

Ok. Mersi, 'minim'...cu cat se poate să devin...?

Editat de valer

Partajează acest post

Link spre post

Ok,rezonabil.

Partajează acest post

Link spre post

Bună.Sunt din zona de nv a tarii,începător,posesorul unui supeb aranjor pa300,achiziționat de la mag.Rubato si mă interesează stiluri de muzică din zona mea,codru;someș,(e foarte adevarat ca setul existent AD sună super),iar cum am zis ca sunt începător,mi-ar prinde bine si un manual în lb.romana pt.aceasta clapa sau măcar ceva mai propiat de la eventual alta versiune.Cu respect.

Daca Rubato este importator KORG trimite-le un mail si o sa-ti dea manual in limba romana in format PDF.

Editat de Marin Zmaranda

Partajează acest post

Link spre post

Remarc o usoara  tenta  de ironie 

ovibea !